torsdag 24 februari 2011

Hemma i Lisslerud igen

Än är det vinter....
Visst var det kallt och snö, men det var gôtt att komma hem. 
Min granne Jonny hade skottat snö, så jag kunde köra in bilen, tusen tack för det Jonny. 
Han har också passat på min katt Sotis, och han var i bästa välmående och konstaterade bara att jag var tillbaka. Jo lite extra gos ville vi nog ha ändå, men efter en timma var allt som förr, tyckte Sotis.
Det är nu torsdag morgon och jag har sovit ytterligare 11 timmar, så nu skall väl man snart vara ajour med dygsrytm och liknande.
Min skada ifrån motorcykelolyckan för över fyra veckor sedan är inte helt läkt, så jag skall in till vårdcentralen för att få en koll på benet.
Så till sist ett jättetack till min kära vän och resekamrat Bjørg, som bidragit till att vår resa blev så bra och lyckad och som blir ett minne för livet.

1 kommentar:

  1. Enda en Sotis :-)
    Glemmer aldri din Sotis hund og min katt i Bjørgs vinduskarm.

    SvaraRadera